Servicii
- Inregistrarea documentelor
- Inregistrarea cronologica a documentelor in conformitate cu normele legale in vigoare si principiile contabilitatii;
- Evidenta analitica si sintetica clienti, furnizori;
- Fise de cont pentru clienti si furnizori
- Intocmirea confirmarilor de sold pentru clienti si furnizori
- Situatie lunara detaliata a facturilor neincasate (clienti neincasati)
- Situatie lunara detaliata a facturilor neplatite (furnizori neplatiti)
- Evidenta mijloace fixe
- Incadrarea pe clase de amortizare conform catalogului mijloacelor fixe;
- Calculul amortizarii;
- Balanta lunara a mijloacelor fixe si a imobilizarilor necorporale (licente, softuri, etc.)
- Stabilirea obligatiilor de plata
- Stabilirea obligatiilor de plata lunare si trimestriale,
- Intocmirea documentelor pentru plata acestora;
- Elaborarea documentelor lunare de baza
- Balantei de verificare lunara;
- Jurnale de achizitii
- Jurnale de vanzari
- Completarea jurnalelor obligatorii:
- Registrul jurnal,
- Registrului inventar,
- Registrului de evidenta fiscal (daca este cazul);
- Situatii financiare (anuale, semestriale)
- Intocmirea bilantului contabil (anual si semestrial – daca este cazul)
- Certificarea si depunerea bilantului contabil.
- Declaratii fiscale
- Intocmirea si depunerea declaratiilor lunare si trimestriale privind taxele si impozitele;
- Intocmirea si depunerea declaratiei privind modificarea vectorului fiscal.
- Informari asupra situatiei financiar-contabile a societatii
- Tabel raportare sintetic cu principalele informatii din balanta
- Situatie client neincasati
- Situatie furnizori neplatiti
- Registru imobilizari
- Situatie cheltuieli in avans
- Calcul impozit
- Alte situatii personalizate (intocmite la solicitarea clientului)
- Supravegherea contabilitatii interne
- Instruirea personalului cu privire la modul de intocmire a documentelor primare si circuitul acestora in cadrul societatii;
- Asistenta in vederea organizarii departamentului de contabilitate;
- Consultanta in alegerea sistemului informatic necesar activitatii;
- Verificarea lunara a inregistrarilor facute de client;
- Refacerea evidentei contabile si corectarea erorilor
- Corectarea erorilor de inregistrari contabile;
- Corectarea erorilor de calcul la impozite si taxe;
- Corelarea declaratiilor fiscale cu evidentele contabile refacute.
- Inregistrare in scopuri de TVA
- Intocmirea si depunerea declaratiei de inregistrare in scopuri de TVA
- Obtinerea certificatului de inregistrare in scopuri de TVA
- Calcul impozite
- Impozit pe profit
- Impozit pe venitul microintreprinderilor
- Impozit pe dividende
- Impozit pe veniturile din salarii
- Intocmirea si depunerea declaratiilor privind urmatoarele contributii, impozite si taxe:
- Decont de TVA
- Impozit profit / venit microintreprinderi
- Impozit venituri salarii
- Impozit venituri dividende
- Contributii la bugetul asigurarilor sociale de stat (pensii)
- Contributii la bugetul asigurarilor sociale de sanantate
- Contributii la bugetul asigurarilor pentru somaj
- Taxa de mediu
- Ecotaxa
- Dosar personal angajat
- Intocmirea dosarului de personal in conformitate cu legislatia in vigoare (codul muncii)
- Obtinere parola pentru transmiterea Registrului de evidenta al salariatilor in format electronic
- Intocmire si transmitere Registru de evidenta al salariatilor
- Intocmirea documentelor specifice:
- State de plata
- Fluturasi de salarii pentru angajati
- Fise de post
- Decizii de incetare sau suspendare
- Adeverinte de vechime
- Adeverinte de salariat
- Evidenta obligatiilor de plata pentru contributiile salariale
- Calcularea contributiilor salariale conform legislatiei in vigoare;
- Intocmirea declaratiei privind obligatiile de plata a contributiilor salariale
- intocmirea documentelor de plata a contributiilor salariale
- Informare noutati legislative si optimizare costuri
- Infomare permanenta si in timp util a conducerii societatii privind reglementarile din domeniul fiscal si financiar-contabil;
- Optimizarea impozitelor de plata
- Solutii alternative pentru minimizarea costurilor in conformitate cu legislatia in vigoare;
- Relatia cu administratiile financiare
- Reglarea fisei pe platitor la administratia financiara;
- Obtinerea certificatului de atestare fiscal de la ANAF
- Obtinerea NIF (numar identificare fiscala) pentru persone fizice si juridice nerezidente in numele platitorului de venit
- Inregistrare / radiere punct de lucru ANAF
- Obtinere certificate de inregistrare pentru puncte de lucru cu peste 5 angajati
- Achizitie registru evidenta fiscala
- Achizitie registru unic de control
- Ridicare popriri ANAF
- Asistenta si consultanta
- Asistenta contribuabilului pe timpul controalelor fiscale;
- Asistenta si consultanta financiara in prevenirea si inlaturarea dificultatilor companiei (analiza riscurilor, determinarea solutiilor);
- Consultanta financiara si analiza contului de profit si pierdere
- Analiza
- Analiza capitalurilor si imobilizarilor;
- Analiza datoriilor si creantelor;
- Analiza structurilor si rezultatelor financiare;
- Informare si raportare
- Raportari manageriale, situatii financiare, cash-flow, specifice activitatii clientului;
- Intocmirea bugetului de venituri si cheltuieli;
- Informarea periodica a conducerii asupra situatiei economico-financiare a societatii.
- + Contabilitate
-
- Inregistrarea documentelor
- Inregistrarea cronologica a documentelor in conformitate cu normele legale in vigoare si principiile contabilitatii;
- Evidenta analitica si sintetica clienti, furnizori;
- Fise de cont pentru clienti si furnizori
- Intocmirea confirmarilor de sold pentru clienti si furnizori
- Situatie lunara detaliata a facturilor neincasate (clienti neincasati)
- Situatie lunara detaliata a facturilor neplatite (furnizori neplatiti)
- Evidenta mijloace fixe
- Incadrarea pe clase de amortizare conform catalogului mijloacelor fixe;
- Calculul amortizarii;
- Balanta lunara a mijloacelor fixe si a imobilizarilor necorporale (licente, softuri, etc.)
- Stabilirea obligatiilor de plata
- Stabilirea obligatiilor de plata lunare si trimestriale,
- Intocmirea documentelor pentru plata acestora;
- Elaborarea documentelor lunare de baza
- Balantei de verificare lunara;
- Jurnale de achizitii
- Jurnale de vanzari
- Completarea jurnalelor obligatorii:
- Registrul jurnal,
- Registrului inventar,
- Registrului de evidenta fiscal (daca este cazul);
- Situatii financiare (anuale, semestriale)
- Intocmirea bilantului contabil (anual si semestrial – daca este cazul)
- Certificarea si depunerea bilantului contabil.
- Declaratii fiscale
- Intocmirea si depunerea declaratiilor lunare si trimestriale privind taxele si impozitele;
- Intocmirea si depunerea declaratiei privind modificarea vectorului fiscal.
- Informari asupra situatiei financiar-contabile a societatii
- Tabel raportare sintetic cu principalele informatii din balanta
- Situatie client neincasati
- Situatie furnizori neplatiti
- Registru imobilizari
- Situatie cheltuieli in avans
- Calcul impozit
- Alte situatii personalizate (intocmite la solicitarea clientului)
- Supravegherea contabilitatii interne
- Instruirea personalului cu privire la modul de intocmire a documentelor primare si circuitul acestora in cadrul societatii;
- Asistenta in vederea organizarii departamentului de contabilitate;
- Consultanta in alegerea sistemului informatic necesar activitatii;
- Verificarea lunara a inregistrarilor facute de client;
- Refacerea evidentei contabile si corectarea erorilor
- Corectarea erorilor de inregistrari contabile;
- Corectarea erorilor de calcul la impozite si taxe;
- Corelarea declaratiilor fiscale cu evidentele contabile refacute.
- Inregistrarea documentelor
- + Impozite si taxe
-
- Inregistrare in scopuri de TVA
- Intocmirea si depunerea declaratiei de inregistrare in scopuri de TVA
- Obtinerea certificatului de inregistrare in scopuri de TVA
- Calcul impozite
- Impozit pe profit
- Impozit pe venitul microintreprinderilor
- Impozit pe dividende
- Impozit pe veniturile din salarii
- Intocmirea si depunerea declaratiilor privind urmatoarele contributii, impozite si taxe:
- Decont de TVA
- Impozit profit / venit microintreprinderi
- Impozit venituri salarii
- Impozit venituri dividende
- Contributii la bugetul asigurarilor sociale de stat (pensii)
- Contributii la bugetul asigurarilor sociale de sanantate
- Contributii la bugetul asigurarilor pentru somaj
- Taxa de mediu
- Ecotaxa
- Inregistrare in scopuri de TVA
- + Resurse umane
-
- Dosar personal angajat
- Intocmirea dosarului de personal in conformitate cu legislatia in vigoare (codul muncii)
- Obtinere parola pentru transmiterea Registrului de evidenta al salariatilor in format electronic
- Intocmire si transmitere Registru de evidenta al salariatilor
- Intocmirea documentelor specifice:
- State de plata
- Fluturasi de salarii pentru angajati
- Fise de post
- Decizii de incetare sau suspendare
- Adeverinte de vechime
- Adeverinte de salariat
- Evidenta obligatiilor de plata pentru contributiile salariale
- Calcularea contributiilor salariale conform legislatiei in vigoare;
- Intocmirea declaratiei privind obligatiile de plata a contributiilor salariale
- intocmirea documentelor de plata a contributiilor salariale
- Dosar personal angajat
- + Servicii conexe
-
- Informare noutati legislative si optimizare costuri
- Infomare permanenta si in timp util a conducerii societatii privind reglementarile din domeniul fiscal si financiar-contabil;
- Optimizarea impozitelor de plata
- Solutii alternative pentru minimizarea costurilor in conformitate cu legislatia in vigoare;
- Relatia cu administratiile financiare
- Reglarea fisei pe platitor la administratia financiara;
- Obtinerea certificatului de atestare fiscal de la ANAF
- Obtinerea NIF (numar identificare fiscala) pentru persone fizice si juridice nerezidente in numele platitorului de venit
- Inregistrare / radiere punct de lucru ANAF
- Obtinere certificate de inregistrare pentru puncte de lucru cu peste 5 angajati
- Achizitie registru evidenta fiscala
- Achizitie registru unic de control
- Ridicare popriri ANAF
- Informare noutati legislative si optimizare costuri
- + Consultanta
-
- Asistenta si consultanta
- Asistenta contribuabilului pe timpul controalelor fiscale;
- Asistenta si consultanta financiara in prevenirea si inlaturarea dificultatilor companiei (analiza riscurilor, determinarea solutiilor);
- Consultanta financiara si analiza contului de profit si pierdere
- Analiza
- Analiza capitalurilor si imobilizarilor;
- Analiza datoriilor si creantelor;
- Analiza structurilor si rezultatelor financiare;
- Informare si raportare
- Raportari manageriale, situatii financiare, cash-flow, specifice activitatii clientului;
- Intocmirea bugetului de venituri si cheltuieli;
- Informarea periodica a conducerii asupra situatiei economico-financiare a societatii.
- Asistenta si consultanta