Servicii

Servicii

  • Inregistrarea documentelor
    • Inregistrarea cronologica a documentelor in conformitate cu normele legale in vigoare si principiile contabilitatii;
  • Evidenta analitica si sintetica clienti, furnizori;
    • Fise de cont pentru clienti si furnizori
    • Intocmirea confirmarilor de sold pentru clienti si furnizori
    • Situatie lunara detaliata a facturilor neincasate (clienti neincasati)
    • Situatie lunara detaliata a facturilor neplatite (furnizori neplatiti)
  • Evidenta mijloace fixe
    • Incadrarea pe clase de amortizare conform catalogului mijloacelor fixe;
    • Calculul amortizarii;
    • Balanta lunara a mijloacelor fixe si a imobilizarilor necorporale (licente, softuri, etc.)
  • Stabilirea obligatiilor de plata
    • Stabilirea obligatiilor de plata lunare si trimestriale,
    • Intocmirea documentelor pentru plata acestora;
  • Elaborarea documentelor lunare de baza
    • Balantei de verificare lunara;
    • Jurnale de achizitii
    • Jurnale de vanzari
  • Completarea jurnalelor obligatorii:
    • Registrul jurnal,
    • Registrului inventar,
    • Registrului de evidenta fiscal (daca este cazul);
  • Situatii financiare (anuale, semestriale)
    • Intocmirea bilantului contabil (anual si semestrial – daca este cazul)
    • Certificarea si depunerea bilantului contabil.
  • Declaratii fiscale
    • Intocmirea si depunerea declaratiilor lunare si trimestriale privind taxele si impozitele;
    • Intocmirea si depunerea declaratiei privind modificarea vectorului fiscal.
  • Informari asupra situatiei financiar-contabile a societatii
    • Tabel raportare sintetic cu principalele informatii din balanta
    • Situatie client neincasati
    • Situatie furnizori neplatiti
    • Registru imobilizari
    • Situatie cheltuieli in avans
    • Calcul impozit
    • Alte situatii personalizate (intocmite la solicitarea clientului)
  • Supravegherea contabilitatii interne
    • Instruirea personalului cu privire la modul de intocmire a documentelor primare si circuitul acestora in cadrul societatii;
    • Asistenta in vederea organizarii departamentului de contabilitate;
    • Consultanta in alegerea sistemului informatic necesar activitatii;
    • Verificarea lunara a inregistrarilor facute de client;
  • Refacerea evidentei contabile si corectarea erorilor
    • Corectarea erorilor de inregistrari contabile;
    • Corectarea erorilor de calcul la impozite si taxe;
    • Corelarea declaratiilor fiscale cu evidentele contabile refacute.
  • Inregistrare in scopuri de TVA
    • Intocmirea si depunerea declaratiei de inregistrare in scopuri de TVA
    • Obtinerea certificatului de inregistrare in scopuri de TVA
  • Calcul impozite
    • Impozit pe profit
    • Impozit pe venitul microintreprinderilor
    • Impozit pe dividende
    • Impozit pe veniturile din salarii
  • Intocmirea si depunerea declaratiilor privind urmatoarele contributii, impozite si taxe:
    • Decont de TVA
    • Impozit profit / venit microintreprinderi
    • Impozit venituri salarii
    • Impozit venituri dividende
    • Contributii la bugetul asigurarilor sociale de stat (pensii)
    • Contributii la bugetul asigurarilor sociale de sanantate
    • Contributii la bugetul asigurarilor pentru somaj
    • Taxa de mediu
    • Ecotaxa
  • Dosar personal angajat
    • Intocmirea dosarului de personal in conformitate cu legislatia in vigoare (codul muncii)
    • Obtinere parola pentru transmiterea Registrului de evidenta al salariatilor in format electronic
    • Intocmire si transmitere Registru de evidenta al salariatilor
  • Intocmirea documentelor specifice:
    • State de plata
    • Fluturasi de salarii pentru angajati
    • Fise de post
    • Decizii de incetare sau suspendare
    • Adeverinte de vechime
    • Adeverinte de salariat
  • Evidenta obligatiilor de plata pentru contributiile salariale
    • Calcularea contributiilor salariale conform legislatiei in vigoare;
    • Intocmirea declaratiei privind obligatiile de plata a contributiilor salariale
    • intocmirea documentelor de plata a contributiilor salariale
  • Informare noutati legislative si optimizare costuri
    • Infomare permanenta si in timp util a conducerii societatii privind reglementarile din domeniul fiscal si financiar-contabil;
    • Optimizarea impozitelor de plata
    • Solutii alternative pentru minimizarea costurilor in conformitate cu legislatia in vigoare;
  • Relatia cu administratiile financiare
    • Reglarea fisei pe platitor la administratia financiara;
    • Obtinerea certificatului de atestare fiscal de la ANAF
    • Obtinerea NIF (numar identificare fiscala) pentru persone fizice si juridice nerezidente in numele platitorului de venit
    • Inregistrare / radiere punct de lucru ANAF
    • Obtinere certificate de inregistrare pentru puncte de lucru cu peste 5 angajati
    • Achizitie registru evidenta fiscala
    • Achizitie registru unic de control
    • Ridicare popriri ANAF
  • Asistenta si consultanta
    • Asistenta contribuabilului pe timpul controalelor fiscale;
    • Asistenta si consultanta financiara in prevenirea si inlaturarea dificultatilor companiei (analiza riscurilor, determinarea solutiilor);
    • Consultanta financiara si analiza contului de profit si pierdere
  • Analiza
    • Analiza capitalurilor si imobilizarilor;
    • Analiza datoriilor si creantelor;
    • Analiza structurilor si rezultatelor financiare;
  • Informare si raportare
    • Raportari manageriale, situatii financiare, cash-flow, specifice activitatii clientului;
    • Intocmirea bugetului de venituri si cheltuieli;
    • Informarea periodica a conducerii asupra situatiei economico-financiare a societatii.
+
Contabilitate
  • Inregistrarea documentelor
    • Inregistrarea cronologica a documentelor in conformitate cu normele legale in vigoare si principiile contabilitatii;
  • Evidenta analitica si sintetica clienti, furnizori;
    • Fise de cont pentru clienti si furnizori
    • Intocmirea confirmarilor de sold pentru clienti si furnizori
    • Situatie lunara detaliata a facturilor neincasate (clienti neincasati)
    • Situatie lunara detaliata a facturilor neplatite (furnizori neplatiti)
  • Evidenta mijloace fixe
    • Incadrarea pe clase de amortizare conform catalogului mijloacelor fixe;
    • Calculul amortizarii;
    • Balanta lunara a mijloacelor fixe si a imobilizarilor necorporale (licente, softuri, etc.)
  • Stabilirea obligatiilor de plata
    • Stabilirea obligatiilor de plata lunare si trimestriale,
    • Intocmirea documentelor pentru plata acestora;
  • Elaborarea documentelor lunare de baza
    • Balantei de verificare lunara;
    • Jurnale de achizitii
    • Jurnale de vanzari
  • Completarea jurnalelor obligatorii:
    • Registrul jurnal,
    • Registrului inventar,
    • Registrului de evidenta fiscal (daca este cazul);
  • Situatii financiare (anuale, semestriale)
    • Intocmirea bilantului contabil (anual si semestrial – daca este cazul)
    • Certificarea si depunerea bilantului contabil.
  • Declaratii fiscale
    • Intocmirea si depunerea declaratiilor lunare si trimestriale privind taxele si impozitele;
    • Intocmirea si depunerea declaratiei privind modificarea vectorului fiscal.
  • Informari asupra situatiei financiar-contabile a societatii
    • Tabel raportare sintetic cu principalele informatii din balanta
    • Situatie client neincasati
    • Situatie furnizori neplatiti
    • Registru imobilizari
    • Situatie cheltuieli in avans
    • Calcul impozit
    • Alte situatii personalizate (intocmite la solicitarea clientului)
  • Supravegherea contabilitatii interne
    • Instruirea personalului cu privire la modul de intocmire a documentelor primare si circuitul acestora in cadrul societatii;
    • Asistenta in vederea organizarii departamentului de contabilitate;
    • Consultanta in alegerea sistemului informatic necesar activitatii;
    • Verificarea lunara a inregistrarilor facute de client;
  • Refacerea evidentei contabile si corectarea erorilor
    • Corectarea erorilor de inregistrari contabile;
    • Corectarea erorilor de calcul la impozite si taxe;
    • Corelarea declaratiilor fiscale cu evidentele contabile refacute.
+
Impozite si taxe
  • Inregistrare in scopuri de TVA
    • Intocmirea si depunerea declaratiei de inregistrare in scopuri de TVA
    • Obtinerea certificatului de inregistrare in scopuri de TVA
  • Calcul impozite
    • Impozit pe profit
    • Impozit pe venitul microintreprinderilor
    • Impozit pe dividende
    • Impozit pe veniturile din salarii
  • Intocmirea si depunerea declaratiilor privind urmatoarele contributii, impozite si taxe:
    • Decont de TVA
    • Impozit profit / venit microintreprinderi
    • Impozit venituri salarii
    • Impozit venituri dividende
    • Contributii la bugetul asigurarilor sociale de stat (pensii)
    • Contributii la bugetul asigurarilor sociale de sanantate
    • Contributii la bugetul asigurarilor pentru somaj
    • Taxa de mediu
    • Ecotaxa
+
Resurse umane
  • Dosar personal angajat
    • Intocmirea dosarului de personal in conformitate cu legislatia in vigoare (codul muncii)
    • Obtinere parola pentru transmiterea Registrului de evidenta al salariatilor in format electronic
    • Intocmire si transmitere Registru de evidenta al salariatilor
  • Intocmirea documentelor specifice:
    • State de plata
    • Fluturasi de salarii pentru angajati
    • Fise de post
    • Decizii de incetare sau suspendare
    • Adeverinte de vechime
    • Adeverinte de salariat
  • Evidenta obligatiilor de plata pentru contributiile salariale
    • Calcularea contributiilor salariale conform legislatiei in vigoare;
    • Intocmirea declaratiei privind obligatiile de plata a contributiilor salariale
    • intocmirea documentelor de plata a contributiilor salariale
+
Servicii conexe
  • Informare noutati legislative si optimizare costuri
    • Infomare permanenta si in timp util a conducerii societatii privind reglementarile din domeniul fiscal si financiar-contabil;
    • Optimizarea impozitelor de plata
    • Solutii alternative pentru minimizarea costurilor in conformitate cu legislatia in vigoare;
  • Relatia cu administratiile financiare
    • Reglarea fisei pe platitor la administratia financiara;
    • Obtinerea certificatului de atestare fiscal de la ANAF
    • Obtinerea NIF (numar identificare fiscala) pentru persone fizice si juridice nerezidente in numele platitorului de venit
    • Inregistrare / radiere punct de lucru ANAF
    • Obtinere certificate de inregistrare pentru puncte de lucru cu peste 5 angajati
    • Achizitie registru evidenta fiscala
    • Achizitie registru unic de control
    • Ridicare popriri ANAF
+
Consultanta
  • Asistenta si consultanta
    • Asistenta contribuabilului pe timpul controalelor fiscale;
    • Asistenta si consultanta financiara in prevenirea si inlaturarea dificultatilor companiei (analiza riscurilor, determinarea solutiilor);
    • Consultanta financiara si analiza contului de profit si pierdere
  • Analiza
    • Analiza capitalurilor si imobilizarilor;
    • Analiza datoriilor si creantelor;
    • Analiza structurilor si rezultatelor financiare;
  • Informare si raportare
    • Raportari manageriale, situatii financiare, cash-flow, specifice activitatii clientului;
    • Intocmirea bugetului de venituri si cheltuieli;
    • Informarea periodica a conducerii asupra situatiei economico-financiare a societatii.